Halaman

Jumaat, 8 Julai 2011

PEGUAM ISLAM pun ikut BODOH

Matsabu berjaya mempromosikan dirinya sebagai jaguh sekaligus menjadi pekerja Ambiga untuk menjahanamkan Islam khasnya dan Melayui amnya dari bumi Melayu ini. Inilah dia musuh yang wajar diperangi bukannya Yahudi dan Nasrani. PAS mengerahkan penyokong fanatiknya yang buta politik menjadi pejuang haram di bawah bimbingan Ambiga yang terkenal dengan peguam anti Islam dan membela golongan murtad.

Bodoh dan dungu orang PAS yang tak pernah pandai menilai siapakah sebenarnya mereka yang membawa idea bersih ini. Kami yang tidak memihak, akan terus mempertikai PAS yang dibawa Matsabu yang semakin manja di riba DAP, musuh Melayu no 1 itu. Ambiga juga adalah manusia yang membawa wajah yang sama mengharapkan Melayu runtuh bersama Islam di negara ini.

Tengok kebodohan manusia yang mengaku "Ahli Syurga" berkhidmat untuk musuh Islam......

Peguam PAS kini siap sedia bersama BERSIH 2 esok

6 Syaaban 1432H. [MOD] - Inilah pakaian lengkap ratusan peguam pas yang akan membantu peserta himpunan aman bersih esok jika mereka menghadapi masalah dengan pihak keselamatan. Selain itu lajnah undang-undang dan hak asasi manusia pas pusat (LUHAM) juga telah menyediakan hotline khusus bagi memudah semua peserta himpunan berhubung dengan peguam pas tersebut. Mereka boleh dihubungi melalui nombor khas dibawah :



016-3126463
014-6451753
016-3126473
012-3928379


Pihak LUHAM berharap semua perserta himpunan aman bersih memanfaatkan pihaknya dan berhubung dengan segera sekiranya menghadapi masalah yang berkaitan dengan pihak keselamatan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan